Welkom bij Stichting WINS

WINS staat voor:  Weeskinderen Indonesië Naar School. Wij helpen kansarme kinderen in Indonesië door hen de kans te geven educatie te volgen via het reguliere onderwijssysteem. Hiervoor zijn wij altijd op zoek naar childsponsors. Daarnaast kunnen deze kinderen terecht bij één van onze Learning Centers, waar zij additionele lessen kunnen volgen van vrijwilligers, zodat zij hun kansen op een betere toekomst kunnen vergroten.

Op de website kunt u alles vinden over hoe wij werken. Mocht u toch nog vragen hebben of zich willen aanmelden voor de nieuwsbrief, of als childsponsor of vrijwilliger dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

WISH voor WINS 2013 benefietfeest

Na het succes van vorig jaar organiseren we ook dit jaar een WISH voor WINS benefietfeest. Lekker feesten op een sfeervolle locatie en u helpt daarbij ook nog het goede doel. Inclusief lekkere snacks, een veiling met mooie stukken en muziek van diverse talenten. Iedereen is van harte uitgenodigd!

WISH voor WINS 2013 vindt plaats op:

zaterdag 30 november

van 20:00 - 01:00 uur

in de Gummmbar in Amsterdam.

U kunt WISH voor WINS ook volgen op  (aparte fanpage voor het evenement).

Aanmelden voor het feest kan via info@winsfoundation.com o.v.v. het aantal personen (€15,-- per kaart).

e-mail: info@winsfoundation.com